Koponen Lotta 25

• Nimi: Lotta Koponen
  • Ikä: 33
  • Perhe: tuleva avomies, omat tyttäret 7 ja 4 vuotta, lisäksi uusperheessä tytöt 6 ja 8 vuotta ja satunnaisesti tyttö 16 vuotta.
  • Koulutus: tradenomi (kansainvälinen kauppa)
  • Ammatti: aluepäällikkö
  • Kaupunginosa: Sienimäki (vaalien jälkeen Meltola)
  • Harrastukset: ulkoilu, lenkkeily, kuntosali, käsityöt
  • Kuntapolitiikassa minua kiinnostaa: aito vaikuttamisen mahdollisuus Imatran asioihin. Lisätä Imatran vetovoimaisuutta (luoda mahdollisuuksia työpaikkoihin, opiskelupaikat, kiinnostavat asuinalueet (kaavoitus)). Terveyden ja hyvinvoinnin ylläpito ja edistäminen. Olla osana tekemässä Imatrasta hyvää kotikaupunkia lapsiperheille.
  • Luottamustoimet, yhdistystoiminta:
    • Etelä-Karjalan pelastuslautakunnan 2. vpj,
    • kaupunkikehittämislautakunnan varajäsen 2016 -
      (tekninen lautakunta 2013-2015 varsinainen jäsen)
    • Ilse Imatran liikuntaseura ry:n toiminnantarkastaja 2014 -

• Minusta sanottua:
    • ”Kun Lotta johonkin ryhtyy, niin ryhtyy hän siihen niin intohimoisesti, että antaa asialle 110 %. Hommia ei jätetä puoli tiehen. Lotta kertoo mielipiteen vasta, kun on mielipide asiasta sulattelun ja tutkimustyön jälkeen muodostunut ja hän pysyy mielipiteessä. Lotta on hyvin mustavalkoinen, että jos jotain sanotaan niin se on niin eikä sitä tarvitse rivien välistä lukea. Jämeryys ja tiukka ote tekemiseen pysyvät hänen ohjaksissaan järjestyksessä kaikilla elämän osa-alueilla. Lotta on hyvin ehdoton niin itseään kuin muitakin kohtaan ja mm siksi hän omaakin loistavat organisointi taidot ja silti tekemisessä on tekemisen meininkiä.” (Nainen 32 vuotta)
    • "Minä olen oppinut tuntemaan Lotan aktiivisena ja aikaansaavana
      Imatralaisena nuorena naisena. Hän on osoittautunut luottamushenkilötehtävissä mm. Etelä-Karjalan Pelastuslautakunnassa, Imatran Teknisessä Lautakunnassa (2013-2015) sekä vammaisneuvostossa (2013-2015 kiinnostuksensa asioiden käsittelyyyn.
      Lisäksi Kaakkois-Suomen Kokoomuksen ja Kokoomusnaisten piirin
      toiminnassa Lotta on ollut aktiivinen päätöksentekijä. Pidän Lotan tarmokkuudesta tarttua asioihin. Lotasta on tullut lapsiperheen asiantuntija ja hyvä organisaattori, sillä hänen kaksi pientä tytärtään pitävät arjen kiireisenä. Äänestämällä Lottaa, voit vaikuttaa tulevaisuuden Imatraan, jossa on hyvä asua ja elää!"
      Larisa Arminen, 47-vuotias, Lappeenrantalainen, Lappeenrannan Kokoomusnaisten puheenjohtaja, Kaakkois-Suomen Kokoomusnaisten puheenjohtaja, Kokoomuksen Puoluevaltuuston edustaja