Pöyhönen Sari 43

• Nimi: Sari
  • Ikä: 52 vuotta
  • Perhe: mies ja kaksi aikuista lasta,
  • Ammatti: lehtori Saimaan ammattiopisto
  • Kaupunginosa: Tuulikallio
  • Harrastukset: kuntosali, lenkkeily, lukeminen
  • Politiikassa kiinnostaa; pitää olla perillä päätettävistä asioista omassa kaupungissa, tärkeää on tuoda tietoa sinne missä päätökset tehdään, joka päivä oppii aina uutta kuntatason päätöksenteosta, prosesseista ja sekä miten sekä kuntalaki että valtiopolitiikka vaikuttavat päätöksentekoon.

Haluan vilpittömästi auttaa heitä ketkä eivät omia etujaan tai asioitaan pysty enää hoitamaan.

Kasvatustyössä opettajana haluan luoda sellaisia polkuja opiskelijoille yhdessä työelämän kanssa että opiskelijalla on mahdollisuus pärjätä työelämässä sekä opiskella jatkossa eteenpäin.

• Luottamustoimet; Tekninen lautakunta, jäsen 2012-2016, Kaupungin hallituksen varajäsen 2012-2016, Kaupunginvaltuusto, jäsen 2014-2016 , Lasten ja nuorten lautakunnan puheenjohtaja 2014-2016, Kirkkoneuvoston jäsen 2012-2014, Imatran kesäyliopiston hallituksen varajäsen 2014-2017, Imatran kesäyliopiston strategiatyöryhmän jäsen 2014-2017, Intopajat ry:n hallituksen jäsen 2016, Ammatillisen neuvottelukunnan jäsen 2002-->
  • Minusta sanottua; asiantunteva ja työlleen omistautuva kehittäjä, rehellinen ja kannustava, suorapuheinen henkilö, avoin ja huumorintajuinen/Lpr yritystiimi 16.5 2016